Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 9 w Bytomiu
  1. Jesteś tutaj: Start
  2. ZAŁATWIANIE SPRAW

ZAŁATWIANIE SPRAW

GODZINY PRACY SEKRETARIATU
Poniedziałek - piątek - 6:30 - 15:30

 

ZAPISYWANIE UCZNIÓW
Zapisy do szkoły podstawowej odbywają się zgodnie z aktualnymii regulaminami rekrutacji dostępnymi na internetowej stronie szkoły https://sp9bytom.edupage.org/ oraz w Sekretariacie

Przeniesienie ucznia między szkołami w czasie roku szkolnego następuje na podstawie druku PRZEKAZANIA UCZNIA.

 

DUPLIKAT ŚWIADECTWA
Duplikaty świadectwa w przypadku utraty lub zniszczenia oryginału wystawia się na pismeny wniosek absolwenta lub ucznia. Pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej ( od 01.01.2007r wynosi 26zł). Wydanie duplikatu następuje na podstawie dowodu tożsamości. Duplikat ma moc oryginału.

 

LEGITYMACJA UCZNIOWSKA
Uczeń przyjęty do szkoły otrzymuje legitymację szkolną nieodpłatnie.

 

DUPLIKAT LEGITYMACJI UCZNIOWSKIEJ
W przypadku zniszczenia lub zagubienia legitymacji szkolnej duplikat wystawia się na wniosek rodzica lub opiekuna. Pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej ( od 1.01.2007r wynosi 9zł).
W przypadku zmiany miejsca zamieszkania wtórnik legitymacji uczeń otrzymuje bezpłatnie.