w
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 im. Adama Mickiewicza w Bytomiu,
ogłasza nabór na stanowisko:
INTENDENT
Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu 1 osoba
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
1. Wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku bądź średnie lub średnie branżowe o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku intendenta.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1.Obywatelstwo polskie, znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków intendenta.
2. Nieposzlakowana opinia.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie w pełni z praw publicznych.
4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Biegła znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy o zamówieniach publicznych, rozporządzenia Ministerstwa Zdrowia dotyczące żywienia dzieci i młodzieży
w szkołach
6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programy MS OFFICE) i urządzeń biurowych.
9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
1. Umiejętność pracy w zespole.
2. Dyspozycyjność.
3. Wysoka kultura osobista.
4. Umiejętność współpracy z ludźmi, łatwość komunikowania się i przekazywania
informacji.
5. Umiejętność planowania i organizowania pracy.
6. Rzetelność, profesjonalizm w działaniu, odpowiedzialność, sumienność, odporność
na stres.
7. Umiejętność redagowania pism i interpretacji przepisów.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Prowadzenie dokumentacji elektronicznej w programach: „Stołówka+magazyn” oraz „eTaksa”
2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z przystępowaniem do procedury
o udzielenie zamówienia publicznego;
3. Prowadzenie dokumentacji i dokonywania zakupów żywności do stołówki – zgodnie z obowiązującymi przepisami- Ustawa o zamówieniach publicznych, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i zarządzeniem prezydenta miasta- we współpracy z kierownikiem świetlicy;
4. Prowadzenie dokumentacji związanej ze wstępną oceną celowości wydatków;
5. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
6. Zapewnienie prawidłowego przechowywania zakupionych artykułów żywnościowych – zgodnie z wytycznymi Sanepid;
7. Prawidłowe prowadzenia kartotek i raportów żywnościowych w formie elektronicznej i papierowej
8. Przygotowywanie i wprowadzanie do programu „eTaksa” umów na świadczenie usługi żywienia dzieci.
9. Codzienne przygotowanie w programie „eTaksa” list obecności żywionych dzieci.
10. Przygotowywanie (1 raz w miesiącu) w programie „eTaksa”:
a) kalendarza,
b) wykazów żywienia,
c) zestawień przypisów/ odpisów i zestawień należności MOPR,
11. Monitorowanie wpłat rodziców za obiady, kontakt z rodzicami w sprawie wpłat.
12. Wykonywanie miesięcznych zestawień zużytych materiałów artykułów żywnościowych;
13. Dokonywanie miesięcznego rozliczenia norm żywnościowych;
14. Utrzymywanie w czystości magazynu i lodówek;
15. Wykazywanie dbałości o higieniczną przeróbkę artykułów spożywczych, estetyczne wydawanie posiłków;
16. Sporządzanie jadłospisów wg norm żywnościowych i wywieszania ich
w stołówce;
17. Przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się z magazynie;
18. Prowadzenie magazynu żywieniowego, właściwego przechowywania produktów i zabezpieczania ich przed zniszczeniem;
19. Sporządzanie dziennych raportów żywieniowych i przedstawiania ich do akceptacji kierownikowi świetlicy oraz sporządzania miesięcznych zestawień obrotu norm
i wydatków i przedstawiania ich do akceptacji Dyrektorowi szkoły;
20. Przyjmowanie od dostawcy mleka i owoców w ramach „Programu dla szkół”
21. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni i wykonywania wszelkich czynności zgodnie z normami HACCAP;
22. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzony sprzęt;
23. Przestrzeganie dyscypliny pracy, Regulaminu Pracy i wszelkich przepisów dotyczących bhp i ppoż.;
24. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;
25. Pomoc w przygotowaniu posiłków i ich wydawaniu w razie potrzeb;
26. Udział w szkoleniach bhp, ppoż, pierwsza pomoc.;
27. Wykonywanie poleceń służbowych Dyrektora szkoły związanych z tokiem pracy szkoły.
ZAKRES UPRAWNIEŃ
1. Udzielanie w formie ustnej lub pisemnej informacji i wyjaśnień dotyczących swojego zakresu obowiązków oraz do udostępniania do wglądu dokumentów
i wyliczeń będących źródłem tych informacji i wyjaśnień;
2. Zwrócenie - w razie ujawnienia nieprawidłowości - dokumentu właściwemu rzeczowo współpracownikowi, a w razie nie usunięcia nieprawidłowości odmówienia podpisania dokumentu;
3. Używanie pieczątki imiennej.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Pełna, rzetelna i terminowa realizacja powierzonych zadań.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
Praca biurowa w pozycji siedzącej.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
W przypadku nawiązania stosunku pracy - bezwzględnie wymagane zaświadczenie
o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności
za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie - co stanowi załącznik nr 2.
3. CV i list motywacyjny.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
5. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pacy.
6. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu.
Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach:
ü Osobiście w siedzibie jednostki (pon.-pt. 7:00-15:00) Szkoła Podstawowa nr 9 im. Adama Mickiewicza w Bytomiu, ul. Matejki 15, 41-902 Bytom
ü Lub przesłać na adres j.w.
ü Lub przesłać mailem na adres: sekretariat@sp9.bytom.pl
Z dopiskiem „Nabór na intendenta”
W terminie do 20.12.2024 r. do godziny 14:00
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 281 30 02.