w Biuletyn Informacji Publicznej - Szkoła Podstawowa nr 9 w Bytomiu
elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Niedziela 22.12.2024

Pracownicy administracji i obsługi

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 im. Adama Mickiewicza w Bytomiu,

 ogłasza nabór na stanowisko:

 INTENDENT

Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu  1 osoba

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

1.       Wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku bądź średnie lub średnie branżowe o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku intendenta.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1.Obywatelstwo polskie, znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków intendenta.

2. Nieposzlakowana opinia.

3. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie w pełni z praw publicznych.

4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Biegła znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy o zamówieniach publicznych, rozporządzenia Ministerstwa Zdrowia dotyczące żywienia dzieci i młodzieży
w szkołach

6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programy MS OFFICE) i urządzeń biurowych.

9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

WYMAGANIA POŻĄDANE:

1.    Umiejętność pracy w zespole.

2.    Dyspozycyjność.

3.    Wysoka kultura osobista.

4.    Umiejętność współpracy z ludźmi, łatwość komunikowania się i przekazywania
informacji.

5.    Umiejętność planowania i organizowania pracy.

6.    Rzetelność, profesjonalizm w działaniu, odpowiedzialność, sumienność, odporność
na stres.

7.    Umiejętność redagowania pism i interpretacji przepisów.

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: 

1.      Prowadzenie dokumentacji elektronicznej w programach: „Stołówka+magazyn” oraz „eTaksa”

2.      Przygotowywanie dokumentacji związanej z przystępowaniem do procedury
o udzielenie zamówienia publicznego;

3.      Prowadzenie dokumentacji i dokonywania zakupów żywności do stołówki – zgodnie z obowiązującymi przepisami- Ustawa o zamówieniach publicznych, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i zarządzeniem prezydenta miasta- we współpracy z kierownikiem świetlicy;

4.      Prowadzenie dokumentacji związanej ze wstępną oceną celowości wydatków;

5.      Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;

6.      Zapewnienie prawidłowego przechowywania zakupionych artykułów żywnościowych – zgodnie z wytycznymi Sanepid;

7.      Prawidłowe prowadzenia kartotek i raportów żywnościowych w formie elektronicznej i papierowej

8.      Przygotowywanie i wprowadzanie do programu „eTaksa” umów na świadczenie usługi żywienia dzieci.

9.      Codzienne przygotowanie w programie „eTaksa” list obecności żywionych dzieci.

10.  Przygotowywanie (1 raz w miesiącu) w programie „eTaksa”:

a) kalendarza,

b) wykazów żywienia,

c) zestawień przypisów/ odpisów i zestawień należności MOPR,

11.   Monitorowanie wpłat rodziców za obiady, kontakt z rodzicami w sprawie wpłat.

12.  Wykonywanie miesięcznych zestawień zużytych materiałów artykułów żywnościowych;

13.  Dokonywanie miesięcznego rozliczenia norm żywnościowych;

14.  Utrzymywanie w czystości magazynu i lodówek;

15.  Wykazywanie dbałości o higieniczną przeróbkę artykułów spożywczych, estetyczne wydawanie posiłków;

16.  Sporządzanie jadłospisów wg norm żywnościowych i wywieszania ich
w stołówce;

17.  Przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się z magazynie;

18.  Prowadzenie magazynu żywieniowego, właściwego przechowywania produktów  i zabezpieczania ich przed zniszczeniem;

19.  Sporządzanie dziennych raportów żywieniowych i przedstawiania ich do akceptacji kierownikowi świetlicy oraz sporządzania miesięcznych zestawień obrotu norm
i wydatków i przedstawiania ich do akceptacji  Dyrektorowi szkoły;

20.  Przyjmowanie od dostawcy mleka i owoców w ramach „Programu dla szkół”

21.  Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni i wykonywania wszelkich czynności zgodnie z normami HACCAP;

22.  Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzony sprzęt;

23.  Przestrzeganie dyscypliny pracy, Regulaminu Pracy  i wszelkich przepisów dotyczących bhp i ppoż.;

24.  Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;

25.  Pomoc w przygotowaniu posiłków i ich wydawaniu w razie potrzeb;

26.  Udział w szkoleniach bhp, ppoż, pierwsza pomoc.;

27.  Wykonywanie poleceń  służbowych Dyrektora szkoły związanych z tokiem pracy szkoły.

ZAKRES UPRAWNIEŃ

1.      Udzielanie w formie ustnej lub pisemnej informacji i wyjaśnień dotyczących swojego zakresu obowiązków oraz do udostępniania do wglądu dokumentów
i wyliczeń będących źródłem tych informacji i wyjaśnień;

2.      Zwrócenie - w razie ujawnienia nieprawidłowości - dokumentu właściwemu rzeczowo współpracownikowi, a w razie nie usunięcia nieprawidłowości odmówienia podpisania dokumentu;

3.      Używanie pieczątki imiennej.

 

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI

1.      Pełna, rzetelna i terminowa realizacja powierzonych zadań.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA:

Praca biurowa w pozycji siedzącej.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
W przypadku nawiązania stosunku pracy - bezwzględnie wymagane zaświadczenie
o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

2. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności
za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie - co stanowi załącznik nr 2.

3. CV i list motywacyjny.

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.

5.  Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pacy.

6. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu.

 

Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach:

ü  Osobiście w siedzibie jednostki (pon.-pt. 7:00-15:00) Szkoła Podstawowa nr 9 im. Adama Mickiewicza w Bytomiu, ul. Matejki 15, 41-902 Bytom

ü  Lub przesłać na adres j.w.

ü  Lub przesłać mailem na adres: sekretariat@sp9.bytom.pl

Z dopiskiem „Nabór na intendenta”

W terminie do 20.12.2024 r. do godziny 14:00

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 281 30 02.

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 9 w Bytomiu
Odpowiadający za treść: Katarzyna Heflich
Wprowadził informację: Katarzyna Heflich
Edytował informację: Katarzyna Heflich
Lista załączników: 1
Data wytworzenia informacji: 16.07.2024
Data udostępnienia informacji: 16.07.2024
Data ostatniej aktualizacji: 16.12.2024
Liczba wyświetleń: 69
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
16.12.2024
14:53:28
edycja
Katarzyna Heflich
Pracownicy administracji i obsługi
16.12.2024
14:53:04
edycja
Katarzyna Heflich
Pracownicy administracji i obsługi
16.07.2024
11:06:43
edycja
Katarzyna Heflich
Pracownicy administracji i obsługi
16.07.2024
11:06:23
dodanie
Katarzyna Heflich
Pracownicy administracji i obsługi